MOTOVECIEVELOCI GRADO TEAM NINO RANA
LE MOTORETE UDINE

venerdì 16 gennaio 2009

POZZUOLO 2009 M.V.V. INTERVISTA CHICCO VAINA E EL CACO DE FOIAN

Sul settimanale SPORT TREMILA hanno pubblicato una breve cronaca della garetta di Pozzuolo mettendo anche tre foto di Luca Brunisso ed erroneamente hanno scritto che le Motorete sono di Grado.

POZZUOLO DEL FRIULI 11 gennaio 2009


ANTEPRIMA 2009 LE MOTORETE

Si è svolta a Pozzuolo del Friuli nei migliori dei modi una manifestazione per moto d'epoca organizzata dai mitici Luca Brunisso e Alberto Mini in collaborazione con LE MOTORETE.

I piloti in sella a stupende moto da regolarità d'epoca, hanno disputato 3 prove speciali molto belle su un campo fetucciato a regola d'arte per poi dirigersi in un percorso su campi, sottoboschi, argini, guadi e salite e scatenarsi in un splendido pistino da allenamento da ripetere sempre 3 volte dove alla fine c'era un controllo timbro obbligatorio e bicchiere di vin brulè offerto dall'organizzazione. Sono state inserite nel blog 423 FOTO della manifestazione che ci sono state spedite e sono a disposizione di tutti dal grande fotografo motociclista ALE di Mortegliano FotoSandrin che ha seguito l'intera gara su un KTM 300 e NIKON in mano. Altre 122 FOTO sono state scattate dagli amici di Luca Brunisso e inoltre ci hanno informato che su il settimanale SPORT 3000 che esce in edicola ogni venerdì, sul prossimo numero ci sarà scritto della garetta.

Il miglior pilota assoluto è stato el GNOCCO su MAICO numero 111 che ha surclassato tutti, mentre per i piloti MOTOVECIEVELOCI il migliore è stato di nuovo PASTRANA su BETA 250.

POZZUOLO 2009 M.V.V. INTERVISTA CHICCO VAINA


Siamo riusciti ad intervistare finalmente, dopo aver fatto anticamera per 5 giorni per dare precedenza ai nostri colleghi giornalisti delle televisioni di tutta europa, il campione incontrastato di oltre cortina CHICCO Sturmtruppen VAINA

Chicco intanto come stai..

ma io atesso pene, io fatto come foi dire confalescenza ma atesso molto pene

ma dell' incidente patito ricordi qualche cosa ?

ma io no patito gnente, io no sentire mai tolore, io ricordare che muro molto crooosso ! e poi ricordare mio crande amico Cacheto che aiutato me e anche mio amico Zampa tutti essere stati molto puoni con me...

e come è andata la gara di domenica scorsa ?

ma cosa fuoi che ti dica, qvesta è stata gara molto pella ma per me qvesto terreno sempre tropo facile, come foi tire in italiano... cazate

comunque me piaciuto molto fostro controllo di ora con stifel ti vino rosso, qvesto noi non afere in nostro paese, noi sempre molto pirra no vino ! io no capire perchè qvesto... boh

ma la speciale come era a tuo avviso ?

ma tutti bestemmiare per ghiacio, io no problema su ghiacio, io Maico ! ...e Maico quando vede ghiacio viene da ridere e poi viene da ridere anche me se Maico ride

ma allora i tuoi avversari non ti hanno impensierito questa volta..

questa folta...questa folta... ma che tomande fai tu me, io non federe mai nessuno me dafanti, io contento che no corre più pilota di Gradisca Ruggiero qvello che coreva con tre amortizatori su suo moto, lui pericolo forse per me ma io non vedere più lui in gare internazionali.. e solo poca paura questa folta di fostro pilota Luca No Gaddi che io sentito molto parlare ti lui in nostro paese, solo lui problemi con moto, no buona per lui perchè lui NO MAICO !! ma perchè foi no capire un kaiser ti moto, perchè foi buttare fia soldi per moto ti marche che io mai sentito parlare, io no capire qvesto, ma perchè foi si comporta così ?!

atesso foi scusa me ma io dofere andare racogliere mele qvesto mio laforo per comprare altre qvatro maico che io trofato in fecchia stalla di pastore tetesco, noi comunque federe prossima gara perchè atesso io tornato in forma e atesso sono Kaiser amari per tuti foi....!

M.V.V. INTERVISTA UN ALTRO GRANDE PROTAGONISTA DELLA GARETTA DI POZZUOLO L’INOSSIDABILE CACO MATIAZZI

MVV: Ciao Caco come stai inanzitutto ?

CACO: Malononon dio cai, ieri sera me go ciapà un balononon de quei che sarà stà do giorni che no ciapavo una bala cussì, un malononon de testa che no te digo

MVV: Ma cosa hai bevuto che ti ha fatto male ?

CACO: No so, prima go comincià in frasca a Bean a le 8 e meza de matina, con un Tocai che iera bonononon, gaverò bevù solo mi 4 litri e mezo, dop son andà a Turiac e lì go trova do miei amici, e se gavemo scolà una damigiana de quele picole de 15 litri a testa de un Refosco che l’andava zò per el gargat legero che no te digo e iera come farse un segon e dopo sarà stà le do de dopopranso che me ga ciamà sul telefonin quel mona de mio fradel, per dirme una roba importantonona

MVV: Cosa doveva dirti tuo fratello Cachetto di tanto importante ?

CACO: El gaveva de dirme che la privada de Bistrigna la iera verta e de andar a bevar una bicier là e dopo no me ricordo, forsi el me ga dito anche de moverme, de far svelto, boh… comunque anche là visto che iera 6 ore che no vedevo mio fradel, per festegiar, se gavemo scolà tut el vin che i vendeva, tanto che a le 4 e un quarto i gà serà la privada perché no i gaveva più vin de vendar

MVV: Caspita Caco, un record da Guinnes delle Privade ?

CACO: No mi e mio fradel bevemo sai de più de solito, comunque che finisso de contarte, dopo semo andadi a magnar un piatin de mortadela a Ruda, e per parar zo el piatin se gaveremo bevù un etolitro de Malvasia e per digerir 12 Sambuca, 3 Rabarbari, 18 Fernet e una Grapeta che no fa mai mal e semo tornadi a Foian e siccome Cacheto gaveva ancora sede, se semo fermadi al Carso e se gavemo bevù 46 birete a testa.

MVV: Penso che dopo siete andati a casa, immagino ?

CACO : No apena là gavemo comincià a bevar sul serio. Mi son tornà a casa a le 3 de matina, mio fradel no so, ma te giuro che no me ricordo dove semo andadi, però de sicuro gaveremo bevù ancora tantonononi bicieri. Comunque te giuro che da ogi no bevo più

MVV: Grande Caco, sei un fenomeno. Parliamo della garetta piuttosto. Come è andata ?

CACO: Speta un atimo che go la gola seca…. glugluglugluh.. aahhhh.. che bon sto Merlot che me go portà de casa, te beve un bicier anca ti ?

MVV: Okay grazie, ma avevi appena detto che non bevevi più ? Ma raccontaci della gara.

CACO: Aaahhhhh dess rivo a parlar. Che bon, si xe andà ben cossa te vol che te conto. L’unica roba che me stà sui coioni xe che quel mona de magnasardele de Gravo de Luca NoGaddi el me ga batù con un cinquantin, no so qual, anche perché durante el giro lo go visto con un Trial de merda de un color tipo scagarella e lo go sorpassado e za che iero ghe go tirà un scoreson in muso.

MVV: Ma Caco non si fanno queste cose

CACO: Ma sa che lui una volta in gara el me ga dito de tegnirghe la moto che la iera sensa cavaleto e el ga tacà a scoresarme in muso a mi a tuta forsa. Un tanfo che no te digo. Te ga pur visto come che el xe diventà presidente delle Motovecieveloci. Omo quel là col taca a scoresar toca scampar.

MVV: Va bene abbiamo capito, ma la garetta di Pozzuolo ti è piaciuta ?

CACO: glugluglugluh…aaaahahah che bon sto Merlot, si cossa te disevi de la gara? Ah si me ga piasù sopratuto i controlli timbro che iera coi Quad carichi de vin brulè, e mi go fato 28 giri de percorso per bevar 28 bicieri, si bela anca la speciale ma anche el chioschetto che i meteva musica bela e che ogni giro me fermavo e bevevo una caraffa de Tocai che el iera bonononon

MVV: Un’altra domanda Caco. Ma tuo fratello Cachetto, come mai non viene più alle garette ?

CACO: Omo, mio fradel el xe diventà fortononon, el ga dito che sto ano el farà solo el Campionato Italian e anche che nol vien più perché ultimamente iera poc de bevar a le premiazioni.

MVV: Ma anche tu fai il Campionato Italiano, eppure vieni alle gare in regione?

CACO: Mi vado dove che xe de bevar, che sia Gruppo 5 o gare de le Motorette, basta che sia de bevar e mi vado. Comunque adess te saludo perché xe rivà el mio amico Puntin e andaremo a bevar un bicier per no perdar el vissio perché no so cossa che me ga ciapà ogi, ma go una sede putana che no te digo

MVV: Grazie Caco, e sempre bello parlare di moto con te, alla prossima.



1 commento:

Anonimo ha detto...

visto che sono sicuro che l'alcool non fa questi effetti,vorrei sapere cosa fumate x sparare tante cazzate!??
..rendi...