MOTOVECIEVELOCI GRADO TEAM NINO RANA
LE MOTORETE UDINE

venerdì 6 aprile 2012

CAMERINO IN CAMERETTA PER IL CACO


Brutta notizia per il nostro pilota di punta CACO che si è infortunato ad una spalla la scorsa domenica a Scriò. Ai medici che gli hanno chiesto dove gli faceva male, lui gli ha risposto: me fa mal tutto, voio un spritz infermieeeeraaaaaa, così per precauzione lo hanno ingessato completamente, ciabatte comprese.

Purtroppo Caco salterà Camerino, ma ci ha garantito che tornerà in splendida forma per vincere a Zschopau.

Siamo andati a trovarlo all' ospedale " Bevetetantofratelli " di Fogliano Redipuglia e ci ha rilasciato una breve intervista:

MMVV: Come stai Caco?
CACO: Malonononon, Dio .....

MMVV: dove ti fa male di preciso?
CACO: Me fa mal dapertuto, ma più de tut me fa malonon la gola, go un'arsura che no te digo porca p.....

MMVV: Ti trattano bene in questo ospedale?
CACO: Abastansa ben, te dirò che xe una infermiera che la me piasononona, ma el dotor per mi el xe un culaton, perchè el me domanda in continuasion se me fa mal anche el cul

MMVV: Ma ti trattano bene? .. riesci a mangiare e a bere con questa ingessatura?
CACO: Rivo, rivo, stamatina apena sveià i me ga dà arosto de maial co le patate al forno che le iera bonononone, dopo verso le 10 e mesa per merenda, go magnà una pastasutona de primo e de secondo stinco coi bisi e adeso a l'una finalmente se pransa

MMVV: Sei ancora che bevi solo acqua, oppure sei tornato a bere vino?
CACO: Me go roto i coioni e son tornà a bevar anche più de prima ... te gà vist pur cossa xe sucesso ... iero in dieta e me go tombolà in moto ... una volta co bevevo non cascavo mai e no me fasevo mal. A proposito, te ga ciacolà de vin e me xe vegnù subito una sedononona de colp ... ti ghe te ga le man bone, verzi quell'armedietto che dentro xe una damigiana de 54 litri de Merlot bon, che me ga portà stamatina el mio amico Canarin, varda se xe restà ancora un dò biceri che besogna finirla.

MMVV: Come è successo che sei caduto a Scriò ?
CACO: Gluglugluglugluglu .. speta un atimo .. glugluglugluglugluglu .. aaaaaahhhhhhhhh ... che sedononona che gavevo ... ahh cossa te disevi ? ... a siiii .. son cascà come un mona, iero in ta la monte col mio Kappa in quinta piena, sarò stà sui 130/140 km a l'ora, go sorpasà tutti con una rioda, iero in giornada, no me stava drio nissun, andavo fortononon, gnanche Chicco col 490 me stava drio, li go tuti umiliai e cussì, forse me go un poco rilassà e me son distratto perchè intanto che corevo, vardavo in parte se in tal bosc iera ortissoni e ne iera tantonononi, cussì no me go acorto che davanti de mi iera una merda de caval ma grandononona e ghe go messo le riode sora e son sbrissà par tera. Ma te dovevi veder che merdon, pareva che gavessi cagà un elefant.

MMVV: Che sfortuna Caco, altrimenti avresti vinto tu la garetta ?
CACO: Te credo e chi te vol che la vinseva, iero in giornada, la moto la iera perfeta, quel mona de Luca Nogaddi nol iera ... solo mi podevo vinser .. comunque te sa che son bon, ogni tanto besogna far vinser anche i altri, se no i se demoralisa e no i vien più.

MMVV: Bene Caco, tutte le MMVV ti augurano una pronta guarigione e torneremo a trovarti per vedere come stai.
CACO: Va ben, saluda tuti e dighe che stago ben e che se vederemo presto. Me dispiasi per Camerino che no vegno perchè là i ga un vin bononononon. A proposito, fame un favor, portighe a Canarin la damigiana de 54 svoda, te se la fa riempir de Tocai bon e te me la riporti in ospedal .. speta, speta, che sul fondo xe restà ancora un litro de vin, dammela qua GLUGLUGLUGLUGLUGLU ...       

      

Nessun commento: